fredag 15. juni 2007

FrP og innvandrere

Typisk FrP å snu en debatt om kommunens målsettinger om sysselsetting til en debatt om islam. Jeg er politiker og holder meg for god til å diskutere religiøse spørsmål med en FrP – politiker.

Kristiansand kommune setter seg mål de ønsker å gjennomføre til det beste for alle byens innbyggere. Som folkevalgte kommunepolitikere har jeg og du, Andersen, et ansvar for å legge forhold til rette slik at målene nås.

Jeg har i mine innlegg foreslått tiltak for å øke sysselsetting i kommunen fordi målet ikke var nådd. Dette gjøres av seriøse politikere.

I stedet for å angripe religion kunne kanskje du, Andersen , og FrP heller komme med forslag til tiltak som dere mener kan hjelpe. Det er jo tydelig at dere ikke liker tanken på inkluderende arbeidsliv !

Høyre er et parti som har stor tro på enkeltmennesket og dets evner til å fungere i samhandling med hverandre. Men i motsetning til FrP så ønsker ikke vi å skape sosialklienter og sette mennesker i arbeidsledighet.

Kristiansand FrPs nestformann Steinar B. Andersen : hva skal kommunen gjøre for å nå målet om sysselsetting ?

Jeg venter i spenning .......

Faisal Aligas
Kristiansand Høyre

Ingen kommentarer: